fredag 2. september 2011

Liten intro til bloggen

I mangel på andre ting å gjøre, tenkte jeg at jeg kunne opprette denne bloggen.

Så, hva kan du risikere å få lese om her? Før jeg svarer på det spørsmålet må du vite litt om bakgrunnen for bloggen. I vår skrev jeg ferdig, og leverte masteroppgaven min i statsvitenskap. Jeg tenkte at det ikke kunne være vanskelig å finne seg en jobb etter studiene, nos som skulle være en grov feiloppfatning. Derfor sitter jeg her, tre måneder etter at jeg leverte masteroppgaven, uten jobb, og uten penger.

For å kunne holde hjulene gående er jeg derfor nødt til å ta på meg ulike oppdrag så jeg får inn penger på en eller annen måte, og det er det du kan lese om her. Dette vil derfor være din innføring i det mystiske vakuumet mellom studier og arbeid.

Siden det allerede har gått to måneder siden jeg fikk karrakter på masteroppgaven, og ble offisielt ferdigstudert har jeg allerede hatt tid til å gjøre litt forskjellig mot betaling. Jeg vil selvfølgelig fortelle om disse spennende oppdragene sånn at du som leser ikke blir sittende med hull i kunnskapen din om min begivenhetsrike hverdag, men for å gi deg en grunn til å komme innom denne bloggen mer enn én gang (og fordi jeg tross alt også har andre ting å gjøre, som å søke jobber for eksempel), så kommer jeg ikke til å skrive om alt jeg har gjort med en gang, men spre det ut over den kommende uka. Jeg kan derimot friste med at du kan få lese om så vel grilling av kylling, som maling av teaterscener og servering av NHO-topper. Her er det med andre ord mye å glede seg til.

Jo, og til slutt. Har du noen penger du ikke har bruk for, men ting du skulle ha gjort, så er det bare å si fra...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar